Ce post de radio asculti?

Loading...

Şmenul de maternitate...



Sâmbătă a fost una din cele mai fericite zile din viaţa mea...Am devenit pentru a patra oară unchi, iar bucuria este şi mai mare pentru că este prima fetiţă adusă pe lume de unul din fraţii mei, restul fiind băieţi. Mărturisesc că emoţiile au fost şi mai mari pentru că fetiţa, Maria Magdalena, a fost adusă pe lume de sora mea geamănă, deci vă daţi seama că am mers nerăbdător să o văd.. Am ajuns sâmbătă la maternitate de Rm. Vâlcea, frumos, relaxat şi emoţionat, până am intrat pe uşa unui imobil ce îţi aduce aminte de epoca de dinainte de 1989. Acolo am văzut un şmen în toată regula. Dacă vrei să mergi să vezi nou născuţii şi mămicile nu o poţi face decât dacă îţi cumperi un halat de unică folosinţă. Dacă nu ai halat, nu intri. În fine, am zis că nu-i capăt de ţară şi am achitat cei 5 lei pentru halatul care în magazin nu face mai mult de 1 leu. LA plecare am avut însă surpriza ca să fiu "RUGAT" să înapoiez halatul. Fireşte iritat am fluturat chitanţa, care nu are nicio ştampilă sau vreun însemn ce să arate că banii aceia merg în contul maternităţii. Efectul? ZERO! MAi că nu am fost linşat să dau halatul înapoi.. În minte mi-a venit instant un nume... OPC... Când au văzut cei de acolo că vreau să i reclam la OPC, au lăsat-o mai moale... Concluzia? E clar că acolo se face un şmen al vreunui smecher de prin conducerea maternităţii...

P.S. O să vă povestesc zilele viitoare aventurile avute în Spitalul Clinic Judeţean, acolo unde l-am operat pe tatal meu... Vă dau doar un indiciu.. GÂNDACI, şoareci şi nu numai.. Vom vorbi şi despre şpagile şi şpăguţele pe care bieţii bolnavi trebuie să le dea zilnic... Credeţi-mă că voi dezvălui lucruri pe care până de curând le credeam imposibile sau desprinse din filmele de groază...
foto: Ziarul de Vâlcea

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels