Ce post de radio asculti?

Loading...

La revedere Evenimentul Zilei :(



Vineri este ultima zi în care voi mai scrie la Evenimentul Zilei. Pentru mine, după ce am demisionat de la sibianulonline, este din nou capăt de linie. Mă rup de Evenimentul Zilei cu inima strânsă. EVZ-ul a fost şi rămâne pentru mine o şcoală de jurnalism, la care am învăţat poate 80 la sută din ceea ce înseamnă presă scrisă. Recunosc cu tristeţe că ma năpădesc câteva unde de regret că părăsesc o corabie care este încă etalon în presa românească. Nu are rost să expun motivele plecării mele. Mulţi dinte voi le cunosc... Vreau însă să vă spun că sunt mândru că am lucrat din 2003 şi până acum, la poate cel mai bun ziar din România. Le mulţumesc celor care au fost şi celor care mai sunt acolo pentru o colaborare excelentă şi pentru o atmosferă cum nu cred că voi mai găsi pe undeva în presa centrală. Îmi iau LA REVEDERE dar nu şi Adio... Poate într-o zi o să am ocazia să mă întorc, deşi acum nu mă gândesc deloc aşa ceva. Poate că plâng cu un ochi, dar râd cu celălat, pentru că încep o muncă nouă, la Adevărul de Seară - Sibiu, alături de o echipă şi de prietenii cu care am răzbătut prin multe încercări în presa locală.
La Revedere EVZ... Rămâi cu bine. O să ai în mine un cititor, un admirator şi un prieten fidel.

P.S. Predau ştafeta la unul din cei mai buni jurnalişti din Sibiu la ora actuală, aşa că vă recomand să citiţi în continuare EVZ-ul :)

2 comentarii:

tudor spunea...

nah...ce te-a apucat? astept sa zici ca pleci si de la lazar...

Dragos spunea...

De la Lazar niciodata... meseria de profesor nu o să o abandonez aşa de uşor. Ideea e că rămân în presa scrisă. O să public articole şi în Adevărul de Seara şi în Adevărul si nu numai.. Prosportul rămâne, iar în câteva zile o să demarez alături de câţiva colegi un alt proiect într-un domeniu în care hai să spunem că am adus pe cineva pe primul loc în presa locala de pe internet...

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels