Ce post de radio asculti?

Loading...

Johannis invitat la Casa Albă :)



O ştire aruncată pe piaţă de presa de prin Oradea, m-a făcut să citesc atent tot textul de la cap la coadă. Primarul Sibiului, Klaus Johannis a fost invitat să participe la rugăciunea din ziua primului mic dejun oficial de la Casa Alba, al noului preşedinte al SUA, Michelle Obama. Iniţial am crezut că e vorba de o ştire forţată. Apoi, după ce m-am documentat, am avut plăcuta surprindere să aflu că de fapt, primarul Sibiului, chiar a fost invitat să meargă peste Ocean. Mărturisesc că în sinea mea am fost umpic invidios.. Mi-am zis, că uite ce ocazie are "Herr" să vadă şi Casa Alba, acolo unde tot sper că într-o bună zi o să am ocazia să ajung... Invitaţia asta demonstrează încă odată că şi acolo, peste Ocean, lucrurile bune făcute în Sibiu în ultimii ani, i-au făcut pe oamenii care organizează acest eveniment, să trimită o invitaţie şi primarului Johannis. Trebuie să fim mândrii de asta...
P.S. Primarul nostru a declinat politicos oferta. Oare de ce o fi făcut lucrul acesta? :)

1 comentarii:

Calin Blaga spunea...

Monitorul de Sibiu a fost singurul ziar local care a dat de azi stirea pe print....

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels