Ce post de radio asculti?

Loading...

Curtean la Poli. Alex e totuşi un copil..



Astăzi, aşa cum am prevăzut şi chiar am şi scris la Prosport, tânăra speranţă a fotbalului sibian şi cel mai vânat fotbalist român al iernii, fotbalistul Gazului, Alexandru Curtean a fost adjudecat de către FC Timişoara, pentru 1,2 milioane de euro. Sincer m-am bucurat că cel care moşteneşte talentul tatălui său, va ajunge în sfârşit să joace la o echipă ce poate emite pretenţii la performanţe supreme, gen campionat, cupă, cupe europene, etc... La Mediaş nu ar fi avut şansa asta niciodată. Nu despre asta vroiam să vă vorbesc. Curtean este un băiat extraordinar, dar prea supărăcios şi care trebuie să înveţe că pe lumea asta nu totul e aşa cum şi-a dorit. Mă tem ca acest băiat, foarte talentat pe care îl apreciez destul de mult ca FOTBALIST, va fi devorat de intrigi, de presă şi de oameni care nu-i doresc deloc să aibă o ascensiune prea mare. Am avut cu el o discuţie destul de lungă în care, la telefon, i-am explicat că trebuie să treacă peste anumite chestii. Nu zic că presa este cea mai corecta in totdeauna. Poate că uneori are şi el dreptul să se supere că unele declaraţii sunt răstălmăcite şi întoarse pe toate feţele.
Mă tem însă că Alex, care este încă un copil, trebuie să înveţe să strângă din dinţi, să arate pe teren că presa merită să îl laude şi să îl respecte, altfel, o să fie victimă sigură. Atât îi spun lui Alex...Dacă Prosport, sau Evenimentul Zilei, sau GSP, sau Sport.ro, sau Pro Tv nu ar fi scris sau ar fi dat atâtea ştiri cu el în sus şi în jos, ar mai fi ajuns acum la o echipă ca Timişoara? Sau ar mai fi avut un contract aşa de bun cum se preconizează din vară? Totuşi să nu îl judecăm.. Curtean este încă un copil..

1 comentarii:

Valentin Serbanut spunea...

Eh, nu cred ca sunt persoane care sa ii vrea cu tot dinadinsul raul. Or fi rivalitati, antipatii, dar nu oameni care sa sara in sus de bucurie daca ar avea omul (copilul) asta ghinion cu carul.

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels