Ce post de radio asculti?

Loading...

Criză şi la Banca Transilvania



Cred că fiecare dintre voi are cel puţin un card de credit pe care îl foloseşte uzual... Sincer şi eu am la vreo 4-5 bănci... Cel mai frustrant lucru şi cel mai enervant totodată m-i se pare faptul că îţi ciuntesc aştia din banii pe care ai în cont. Chiar dacă nu e o sumă extraordinară de mare, normal că nu m-i se pare deloc corect să plătesc acest comision. Am fost foarte mandru că am un card la Banca Transilvania şi cei de acolo nu perecepeau nicio taxă atunci când scoteai bani sau verificai banii din cont.. Spun asta pentru că deunăzi am fost să scot banuţi din cont şi după ce am introdus cardul un mesaj trona "fericit" pe mijlocul ecranului de la bancomat şi spunea aşa. "Începând din ianuarie 2009 se percepe un comision de 0,3 lei de fiecare dacă când utilizaţi cardul în bancomatele din reţeaua Băncii Transilvania"... Şi uite aşa am plecat nervos şi pentru că intraseră banii în cont şi pentru că ultimul mohican a abdicat şi el în defavoarea clientului său.. Aaaa. Ulterior am aflat că această schimbare se face datorită crizei economice.. Oare după ce criza va trece scoate BT-ul comisionul? Eu cred că nu.... :)

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels