Ce post de radio asculti?

Loading...

Capăt de linie



Am tot stat pe gânduri dacă merită sau nu să public acest post pe blogul meu. Ca să lămurim odata lucrurile (că tot scrie domnul Blaga pe siteul lui tot felul de lucruri mai mult sau mai puţin adevărate), am decis totuşi să public câteva rânduri legate de sibianulonline.ro.
Aşa cum am mai spus site-ul acesta va funcţiona în continuare, dar pentru mine este un capăt de line la un proiect în care cu toţii ne-am implicat aici. Normal că există un sentiment de nostalgie şi tristeţe. Nu e uşor pentru nimeni să abandoneze o muncă în care ne-am implicat sufleteşte, profesional şi chiar sentimental. Personal plec de la sibianulonline.ro cu satisfacţia că am făcut o treabă bună, că am făcut o muncă serioasă răsplătită de la o lună la alta prin numărul mare de vizitatori ai sibianulonline.ro şi că am reuşit alături de Adela, Seba, Laura, Elena, Ana, Milu şi nu numai să facem ca sibianulonline.ro să devină un cotidian on-line, lider incontestabil pe internet la nivel local. Mă bucur că am avut colegi de nota 10, caractere inegalabile şi adevaraţi prieteni. Mă bucur că am avut colegi care acum sunt oameni de bază la Prosport (Gigi Stancu), la Realitatea Tv (Roxana David) şi nu numai (Adi David şi Cătălina), sau jurnalişti de nota 10 (Andreea Rău şi nu numai). Nu ştiu ce se va întâmpla cu sibianulonline.ro. Sper să reziste pe piaţă... Viitorul ne va arăta lucrul acesta... Cât despre colegii cu care am lucrat, sper să mai am ocazia să lucrez alături de ei, poate în alte parte... Niciodată nu se ştie...
La revedere sibianulonline.

2 comentarii:

Calin Blaga spunea...

De apreciat Dragos ca ai postat totusi acest material. Dar tot nu ai lamurit daca e adevarta barfa din Mazemania ca s-au facut restructurari cerute de concernul MediaPro si ca toti ati plecat desi erau alocate doua functii. De ce se fac restructurari? Cade MediaPro? sau doar se leapada de costurile publicatiilor online?

irina spunea...

Intradevar, s-au facut restructurari la Sibianul desi targetul de accesari impus de Bucuresti a fost depasit !
Decizia de restructurare a fost exclusiv a celor doi "lumintati": Cosmina Noaghea si Mihai Geanta, care au dovedit inca o data ca sunt prost manageri (dupa esecul de la Ringier).
Faptul ca Dragos si ceilalti au plecat de buna voie, dovedeste clar ca mai exista oameni de presa care au coloana vertebrala !

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels