Ce post de radio asculti?

Loading...

Am fost vedetă la Realitatea TV




Vă povesteam zilele trecute că am fost la Păltiniş să ne dăm cu snowmobilele. Nu am câştigat concursul dar Realitatea TV a făcut stirea normal cu vedetele. Aşa că vă e clar că sincroanele au fost luate mie şi lui Ovidiu Sopa. Aşa că băăăăăăăăh Brylu te-am făcut, fraiericiule :). De fapt e şi normal mă să ia interviuri la aia care promit şi is de viitor şi nu la pletoşii care apun de genul lui Brylynski... hi hi hi
Oricum a fost frumos. daţi click pe link-ul de mai jos ca să vedeţi toată ştirea de la Realitatea TV :)
http://www.realitateasibiu.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=7&Itemid=14

2 comentarii:

Andy Popianos spunea...

Domnu Pope, vedeta erati mai demult. SI apropo de ele la noi aici pe blog se vorbeste de ele. www.alteuri.blogspot.com

Brylu spunea...

pletosi care apun? ba oltene, zi-le la toti daca ti-a placut gustul zapezii tasnite din senilele snowmobilului meu.

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels