Ce post de radio asculti?

Loading...

Am făcut praf concurenţa cu snowmobilul :)



Mărturisesc că am avut un weekend neaşteptat de frumos şi relaxant, lucru de care nu am prea avut parte de ceva vreme. Graţie lui Brylu, care o insistat să mergem ca băieţii să ne dăm cu snowmobilele puse la dispoziţie cu mare amabilitate de către cei de la Red Bull. Sincer a ieşit o după amiază de sâmbătă bethon :). Am alergat ca nebunii cu snowmobilele, chiar dacă la început eu şi cei vreo 20 de colegi din presa locală ne-am tot invitat unii pe ceilalţi să călărim cei trei bolizi aduşi la Păltiniş de oamenii care la finele săptămânii promit spectacol în Piaţa Mare. Până la final însă stăteam la coadă fiecare, ca nişte copii mici, să ne mai dăm o tură.
A fost o joacă super faină. Ne-am distrat şi am trântit şi concurenţa. Pe Brylu l-am făcut, pentru că eu m-am dat de mai multe ori decât el şi graţie mie domnia sa a fost lider la concursul pe cronometru. Pe Cristi Florea de la Monitorul l-am trântit la propriu, noi fiind de altfel şi singurii care am reuşit performanţa să ne răsturnăm de pe snowmobil (Cristi la anul mergem cu spatele:) ? ), iar pe Ovidiu Boica de la Tribuna l-am depăşit într-o turnantă ca la formula 1 (Ovidelu io cred că dacă te mai dai mult cu snowmobilu îţi cumperi şi tu unul că am văzut că îţi place:) ).
Am avut parte şi de curse kamikaze (colegii de la Antena 1 ştiu de ce :) ) şi de glume şi de o atmosferă de prietenie, aşa cum de altfel ar trebui să fie în presă în astfel de momente. Ne-am şi distrat unii pe seama celorlaţi, chiar dacă unii dintre colegi au vrut să fie mai cocoşi decât găinile...
În privinţa fetelor, Nicolle de la Antena 1 cred că mai avea umpic şi ne dădea lecţii la toţi cum se merge cu snowmobilul fără inhibiţii şi cu adrenalina la maxim (Brylu a mers cu ea).
Nu ştiu dacă mi-aş arunca banii pe vreo astfel de maşinărie, dar ştiu că sunt al draqului de ispititoare. Probabil că unul second-hand aş cumpăra. Poate mai gasesc vreo 3-4 amici şi să luăm cu toţii unul. Ce ziceţi băieţi? Sau fete.... :) video

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels