Ce post de radio asculti?

Loading...

Am aflat ce a păţit Schomers :)



Stând la o şuetă cu Peter Schomers, antrenorul lui CSU Sibiu, acesta mi-a povestit şi ce a păţit sâmbătă seară, atunci când în timpul meciului cu CSU Sibiu, i s-a făcut rău pentru câteva minuţele. Peter spune că după ce că era foarte răcit, s-a ales şi cu o indigestie la stomac din cauza mâncării. Omul spune că s-a amuzat de situaţie după meci şi că a fost nevoit să forţeze nota şi să stea în picioare, deşi medicul îi spusese că trebuie să stea pe scaun. "Băieţii erau umpic cu capul în nori, aşa că a trebuit să strig la ei, să îi mobilizez. După vreo 5 minute mi-a părut rău pentru că mi-a venit să vomit :) Noroc că m-am aşezat la timp pe scaun, că dacă nu sigur leşinam pe acolo.... Acum mă amuz când îmi aduc aminte... Oricum mi-a trecut... " mi-a spus Schomers. Aşa că dragilor putem sta liniştiţi. Peter e ok, e sănătos...
Hai CSUUUUU !!!!

2 comentarii:

bagatorideseama spunea...

dragos, nu exista "migrena la stomac" :)

#3

Dragos spunea...

aveti dreptate. din pacate am avut ceva probleme cu blogul aseara.. cineva o incercat sa il "sparga" si nu am mai putut sa i fac nimic pana azi. multumesc pentru observatie. obiectivi ca de obicei bagatorii de seama. :)

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels