Ce post de radio asculti?

Loading...

Mai ţineţi minte? Radio CONTACT.... :)



Plictisit fiind de oferta radiourilor noastre mărturisesc că am avut o nostalgie după ceea ce a fost Radio Contact. Sincer duc dorul acelui post de radio care avea aşa o magie aparte şi cu care am crescut... Am căutat pe net unde se mai poate asculta Radio Contact şi uite aşa am dat de postul din Belgia care poate fi ascultat AICI şi de un post din România care emite numai pe internet care poate fi ascultat AICI.
Totuşi parcă cel mai mult de Radio Contactul din România se apropie Contactul din Franţa pe care îl poţi asculta AICI

1 comentarii:

pontius:) spunea...

daca imi aduc bine aminte.. pe contact am auzit de foarte mult timp, primele melodii care acum imi sunt de suflet.. ce tare era:)

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels