Ce post de radio asculti?

Loading...

Glume cu "putoarea" de Tomozei



Nu cred că mai trebuie să expun aici motivele pentru care am reuşit performanţa de a intra în polemică cu marele cărturar, ziarist şi anagramat, cunoscut sub numele de frustratul presei sibiene, "mucosul" Tomozei. Am decis să postez un text în termeni aşa de duri, pentru că "nespălatul" Tomozei nu pricepe altfel decât pe acest limbaj o replică la fiţuica pe care el o scrie de la un cap la celălalt.
Hai să le luăm pe rând. Recunosc că m-am luat de domnia sa, "puturosul" de care fugeau toţi angajaţii Pro Tv Sibiu, pentru că nu era deloc prieten cu apa şi împuţea redacţia de îţi venea să vomiţi şi maţele de tine. Evenimentul a avut loc chiar după o şedinţă a CL Sibiu, când i-am transmis domniei sale, că dacă mai vrea pe viitor să scrie ceva de mine, să mă întrebe, ca să nu mai scrie prostii inventate de el, în lipsă de subiecte care să-i aducă cititori la fiţuica cu numele de Dacii Liberi. I-am spus într-adevăr că, spre deosebire de alţi colegi din presă care au preferat să tacă, atunci când şi-a permis să scrie tot felul de porcării despre ei şi să aducă tot felul de jigniri, eu nu o să stau cu mâinile în sân şi o să îi dau o replică directă, pe înţelesul său de om frustrat. Bineînţeles că "puturosul" şi-a dat din nou arama pe faţă şi a început să turuie pe un limbaj pe care numai el îl înţelege în lumea lui de om ranchiunos, lipsit de bun simţ, chibiţ şi nu numai. Cum să loveşti cu pumnul un asemenea exemplar? Ar fi păcar să îmi mânjesc mâinile cu putoarea neputinţei sale, şi să rămân pătat cu mirosul unui cârcotaş, inventagiu de subiecte numai de el visate noaptea, când coşmarurile demiterii de acum câţiva ani de la Pro Tv îl năpădesc în fiecare clipă în care pleoapele înceţoşate de remuşcări i se pun una peste alta.
Păi cum să îşi justifice minunăţia sa fondurile primite prieteneşte de pe la Uniunile Europene, dacă nu altfel prin rahaturi tipărite în minunăţia sa de ziar pe care îl citeşte el şi probabil boschetarii de pe sub podurile de cale ferată?
Mă nenea Tomozei, scuză-ne pe noi aceşti "de căcat" de ziarişti că ne permitem să polemizăm cu mintea ta bolnavă! Într-adevăr! Suntem nişte proşti că ne punem mintea cu tine mă "puturosule" şi "mucosule" (P.S. astea sunt laude pentru tine şi nu jigniri :) ). Oare dacă află Uniunile Europene ce face nenea Tomozilă cu banuţii primiţi, nu s-ar supăra umpicutz pe el? Ori doamne ferieşte se pune cu ocara şi pe dânşii?
P.S. Este prima şi ultima dată când dau replică domniei sale Tomozei. Nu vreau să mă trezesc cu acatiste la biserică :)

4 comentarii:

Calin Blaga spunea...

de ce nu dai replica si blogului "bagatori de seama" care se ia mereu de greselile tale din presa? Exprima liber ceea ce gandesti si despre ei asa cum ai facut-o si aici. Mai bine asa decat reactia de la Consiliul Local (care am auzit-o si eu!) si care era exagerata. Violenta nu ajuta pe nimeni! Niciodata. Exprima in cuvinte tot ceea ce vrei sa spui...

Dragos spunea...

nu inteleg care e legatura cu bagatorii de seama? bravo lor ca se iau de greselile din presa.. Asta e viata.. Mai gresim.. cu toti gresim nu? P.S. Nu citesc acel blog de mai bine de jumatate de an.. nu cred ca am motive sa o fac, asa cum nu vad motive sa dau replica si la ei.. daca oamenii au gasit acele greseli inseamna ca ele au existat :)

Brylu spunea...

tomozei derapeaza si iar se face agitatie. omul asta traieste doar prin noi si prin polemica pe care o creaza. lasati-l sa moara, cei care vreti, cei care nu, pupati-vi-l pe frunte. ajunge si tircipliciul asta vreun becali la cat e de bagat in seama.

Manuel spunea...

lasa, bei, ca nu esti mai destept... nu ca ar fi tomozei unul mai mare; spre deosebire de tine care iti scri articolele la comanda si pupaturi in fund, macar asta are coaie. Iar acum cu asa ceva nu faci decat sa arati cat te poate duce capul/ n-am stat sa urmaresc toata postarea ta la frustare, dar mi-a fost de-ajuns primele randuri ca sa imi dau seama ca ai multe neajunsuri :)

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels