Ce post de radio asculti?

Loading...

M-am întors




Dupa o luna si ceva de pauza am decis sa relansez acest blog. Am renuntat la ideea de a fi un blog de informatie stricta.. Vreau ca aici sa sciu si sa discutam chiar numai despre ceea ce conteaza si despre ceea ce mie imi pasa...


Deocamdata va voi oferi aici detalii de unde credeti? DE LA EUROOOOOOOOOO! voi fi acolo incepand de duminica... si va voi povesti zilnic.. aici mai pe scurt si pe http://www.sibianulonline.ro/ mai pe larg cum traiesc romanii pe viu, meciurile lui Chivu&co in Elvetia.


Nu pot sa nu adaug ca le multumesc celor de la Automobile DACIA pentru ca mi-au dat sansa sa ajung la Euro prin intermediul concursului de pe www.galerianationala.ro




HAI ROOOOOOOMAAAAANIIIIIIIIAAAAAAA !!!!!!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

bineeeeeeeeeeeee Popppppeeeeeeeeeeeeee

cretzu spunea...

bine popeeeeee eram eu.... sa ma suni cand esti la meciu cu franta sa le zic 2

Dragos spunea...

clar cretzzzzzzzzuuuuuuuuuu

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels