Ce post de radio asculti?

Loading...

FANII lui CSU au plecat la EURO!


Trei tineri din Sibiu, fani ai lui CSU, au plecat miercuri către Austria şi Elveţia, acolo unde vor susţine echipa Naţională a României, la EURO 2008.


Sibiul va avea şi el reprezentanţi în tribunele stadioanelor unde România va juca cel puţin trei partide oficiale la EURO 2008. Printre cei peste 100 de sibieni care vor fi prezenţi acolo, se numără şi trei suporteri ai echipei de baschet masculin, CSU Sibiu. Nicu Scorvelciu, Mihai Iacob şi Florin Bera şi-au pus în cap de ceva vreme să meargă la EURO. Cei trei s-au înscris în cursa pentru tragerea la sorţi pentru a putea cumpăra biletele oferite fanilor României şi au avut aproape în totalitate noroc.


Am mers să-i văd la plecare pe cei trei şi vă mărturisesc că abia aştept să ajung şi eu duminică cu prietenul meu Ionuţ Vişan, la Zurich. Asa cum şi Florin mi-a spus la plecare, şi eu, la fel ca el, de mic copil visez să ajung la o astfel de competitie. Poate e o şansă cu care mă voi întâlnii odată în viaţă, sau poate este doar un început. Cert e că acolo, printre zecile de mii de suporteri prezenţi pe stadioane, vom fi şi noi, cei din Sibiu şi vom striga cât ne ţine gura de tare "Hai ROOOOOOMMMMMMMÂÂÂÂÂÂÂÂNIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAA!!!!!!"


P.S. Multumesc inca odata celor de la AUTOMOBILE DACIA pentru că datorită lor am sansa sa ajung la EURO. :)




cititi pe sibianulonline.ro povestea emotionanta a plecarii celor trei fani ai lui CSU Sibiu, catre Austria si Elvetia. Tot acolo veti gasi o galerie foto si 2 filmulete facute cu Nicu, Florin şi Mihai.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels