Ce post de radio asculti?

Loading...

Schomers e mulţumit



Antrenorul lui CSU Sibiu a declarat duminică la prânz că a fost mulţumit de jocul echipei la Tg Mureş cu Mureşul


În ciuda faptului că CSU Sibiu a pierdut ultimul meci oficial al sezonului regulat, la Târgu Mureş, cu 75-79 în faţa echipei locale, antrenorul universitarilor sibieni, Peter Schomers nu a făcut capăt de ţară din această înfrângere. Neamţul de pe banca lui CSU Sibiu, a spus chiar că per ansamblu Sibiul a jucat bine având în vedere că Darnell Clavon (foto) a ieşit accidentat, iar Triplett nu a evoluat deloc. „Startul meciului nu a fost foarte bun pentru noi, dar ne-am revenit pe parcurs. Am jucat chiar bine având în vedere probleme pe care le-am avut. Deşi nu am învins, evoluţia jucătorilor a fost una bună, dar acum nu mai contează pentru că în play-off este altceva” a spus Schomers. Antrenorul sibian va afla în zilele viitoare cât de gravă este accidentarea lui Clavon şi încă nu s-a decis dacă Triplett va evolua la „Final Four” în Cupa României.
afla ce echipa isi doreste SCHOMERS pentru primul tur in play-off si care sunt sansele ca Triplett sa joace la "Final FOUR" pe http://www.sibianulonline.ro/ultima-ora/schomers-e-multumit-desi-a-pierdut-2525644

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels