Ce post de radio asculti?

Loading...

Secretele şi visele lui Tsonga


Tenismenul francez spune că a moştenit secretele succesului de la tatăl său şi visează să ridice Cupa Davis deasupra capului în acest an.


Conform siteului http://www.sibianulonline.ro/ ,vedeta francezilor, Jo Wilfried-Tsonga, a vorbit deschis după conferinţa de presă de la Sibiu, pentru un post francez de radio, despre performanţele obţinute. Tsonga s-a pus chiar şi-n pielea unui journalist şi şi-a făcut autoportretul: “Cred că este un tenismen ambiţios, serios şi mai ales cu un joc complet”, a râs Tsonga, care a mărturisit că cel mai mare hobby al său este compania oamenilor dragi. “Să fiu cu familia şi cu prietenii mei reprezintă cel mai important lucru şi cel mai frumos hoby pentru mine”, a mai spus vedeta echipei franceze.
Tânărul tenismen a dezvăluit şi secretul succesului său. “Tatăl meu este cel de la care am talentul şi am ajuns acum aici datorită lui. De la el moştenesc jocul acesta combativ şi spectaculos”, a declarat Tsonga.
Finalistul de la Australian Open a dezvăluit şi dorinţele sale din acest an. “Vreau să progresez mai mult în carieră şi să iau titlul cu Franţa în Cupa Davis. Aceasta este, de fapt, cea mai mare dorinţă a mea”, a încheiat Tosnga.


detalii complete şi mai multe fotografii pe http://www.sibianulonline.ro/articol/ziar/sibiu/online/18373/699/

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels