Ce post de radio asculti?

Loading...

S-a umplut paharul!



Consiliul de Administraţie de la Gaz Metan va decide sancţiunile ce se impun la echipa de baschet.

Rezultatele slabe din acest început de an, atât în campionat cât şI în Cupa României, ale celor de la echipa de baschet Gaz Metan, nu i-a lăsat impasibili pe cei din conducerea echipei. Totul a culminat cu înfrângerea de sâmbăta trecută cu Mobitelco Cluj Napoca. Directorul tehnic, Octavian Şerban, a încercat să fie diplomat şI a pasat luarea de decizii pe umerii consiliului de administraţie al echipei. “Conducerea este cea care decide dacă se vor lua sancţiuni şI de ce natură. Eu unul am mi-am expus punctual de vedere încă dinainte să începem returul şI am spus că trebuie să simtă cumva jucătorii că nu se pot ignora aceste evoluţii slabe” a spus Şerban. Surse oficiale din cadrul clubului spun ca principalul vizat este antrenorul Horea Rotaru, care are şanse mari să fie schimbat.

foto: www.sibianulonline.ro


0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels