Ce post de radio asculti?

Loading...

Imprevizibilul Tsonga


Vedeta francezilor, Jo Wilfried Tsonga a mărturisit că s-a distrat pe cinste la Sibiu şI crede că România are şanse mari să bată Franţa la EURO.

Debutantul din echipa Franţei şI totodată cel care l-a învins în weekend-ul trecut pe Andrei Pavel la Sibiu, Jo Wilfried Tsonga nu ştia ieri că presa din România a pulbicat fotografii cu el dezbrăcat la bustul gol, într-un club din Sibiu. Tsonga a privit uimit şI amuzat PROSPORT-ul de luni şI a mărturisit că s-a distrat pe cinste, glumind cu reporterul ziarului nostru pe seama fotografiilor publicate. “Tu ai scris asta? Ai scris de rău ca să ştiu dacă mai vorbesc cu tine” a spus în glumă Tsonga, acesta mărtursind că nu habar nu avea că s-a scris despre escapada lui. “Acum văd asta. Da m-am distrat şI nu ascund lucrul acesta. Mi-a plăcut mult la Sibiu” a spus Tsonga, ieri înainte de la pleca în Franţa.
Finalistul de la Australian Open a mai spus că iubeşte la nebunie fotbalul şI nu pierde niciodată ocazia de a vedea pe viu sau la televizor meciurile echipei naţionale. “Sunt pasionat de fotbal şI chiar joc când am ocazia cu prietenii. Normal că ţin cu Franţa şI mă uit sau merg la meciurile echipei naţionale când timpul îmi permite. La Euro o să ne fie greu. Jucăm cu echipa voastră (n.r. – România) în primul meci şI am emoţii, asta pentru că Franţa nu e într-o formă chiar bună, iar România este puternică acum. Şansele să ne bateţI sunt destul de mari” a spus Tsonga, care nu crede că va apuca s- meargă în Elveţia. “Am turnee atunci şI e imposibil să merg la Euro deşI îmi doresc foarte mult asta” a mai spus tenismenul francez. ŞI antrenorul Franţei, Gay Forjet crede că Franţa are meci greu la Euro. “Vă zic că batem noi pentru că altfel îmi sare presa franceză în cap când ajung acasă” a spus acesta.

Sală eliberată, Sibiul favorit
Aşa cum au promis organizatorii meciului de Cupa Davis dintre România şI Franţa au eliberat locaţia unde au avut loc partidele, în mai puţin de 24 de ore de la terminarea ultimei întâlniri oficiale. Luni la ora 12.00 sala era goală şI suprafaţa de joc unde se antrenează echipa de baschet CSU Sibiu, dar şI cele de volei şI handbal feminin a putut fi folosită. “Ne-am respectat promisiunea şI s-a muncit toată noaptea de duminică spre luni pentru ca terenul de joc să poată fi folosit” a declarat Cosmin Hodor, director de marketing la Federaţia Română de Tenis. Vicepreşedintele Federaţiei Române de Tenis, Dumitru Hărădău a declarat luni după amiază că Sibiul a fost cea mai insiprată alegere pentru meciul dintre România cu Franţa. “Vă spun sincer că noi dei de la Federaţie, am fost inspiraţi cînd am ales Sibiul ca gazdă, asta pentru că am găsit aici tot ce am avut nevoie. În momentul în care acest oraş va avea o sală de 4000 de locuri, este primul care va fi luat în calcul pentru a găzdui din nou un meci de asemenea anvergură în Cupa Davis” a spus acesta.

Francezii ne laudă
Directorul de competiţii al Federaţiei Franceze de Tenis, Christophe Fagniez, a mărturisit înaintea plecării de ieri, că delgaţia, jucătorii şI toţI cei sosiţI din Franţa la acest meci au plecat uimiţI de organizarea de calitate a acestui eveniment. Angajat la federaţiei franceze de 20 ani, acesta spune că organizarea românilor va fi un exemplu pe viitor. Fagniez a rămas uimit şI de politeţea sibienilor, dar şI de frumuseţea fostei Capitale Culturale Europene. “Eu organizez de mai bine de 12 ani meciuri de Cupa Davis şI de 20 de ani merg cu echipa noastră la toate partidele. Vă spun că toţI am rămas uimiţI de cum a fost pregătit acest eveniment de către partea română.Chiar am vrut să-l cunoaştem cu toţii pe omul (n.r. – Aurel Munteanu) care a reuşit să facă aşa de bine totul. Eu am fost la Sibiu înainte de meciuri şI ştiu cum a fost şI sala şI nu numai. E incredibil cum s-a reuşit o astfel de organizare şI pentru noi cei din Franţa este deja un model pentru organizarea meciurilor noastre în Cupa Davis. Ne pare rău că scorul la meciuri a fost poate unul prea dur” a mărturisit oficialul francez.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels