Ce post de radio asculti?

Loading...

Imprevizibilul Pavel


Vedeta echipei de tenis masculin a României fredonează la antrenamente melodiile lui Iglesias şI caută o frizerie să îşI tundă părul înainte de meciul cu Franţa.

Componenţii echipei României, pentru meciul din Cupa Davis, cu Franţa au abordat antrenamentele din ultimile zile într-o atmosferă relaxantă. Responsabil cu buna dispoziţie în sânul echipei este de departe veteranul Andrei Pavel (foto - SIBIANUL), pus mai tot timpul pe glume. “Neamţul” a început ziua de vineri bine dispus şI fredonând melodii ale lui Enrique Iglesias înaintea antrenamentului de dimineaţă. Finalul pregătirii l-a găsit puţin tensionat, după câteva game-uri disputate cu Hănescu, la care lui Pavel nu i-au ieşit toate loviturile, dar tenismenul lider al echipei naţionale şi-a revenit rapid, după numai câteva minute. În fine după amiază, bine dispus, Pavel a mărturist că ar merge până la munte în eventualitate în care antrenorii decid să dea jucătorilor liber în după amiaza zilei de duminică. „Am vrea noi, mai ales eu, dar probabil că o să stăm în oraş„ a spus râzând Pavel.

Vrea să se tundă
Pentru că părul i-a crescut foarte mult, Pavel caută în aceste zile un frizer „meseriaş„ care să-i scurteze „pleata”. „Ei nu mă tund scurt. Încă nu am ajuns să iau decizia asta. Vreau să mai tai vârfurile la păr, pentru că am ajuns la concluzia că e nevoie să fac acest retuş„ a spus vineri după amiază, tenismenul care trăieşte de mai mulţi ani în Germania, împreună cu familia sa.
fotografii de azi cu PAVEL si info pe http://www.sibianulonline.ro/articol/ziar/sibiu/online/18348/699/

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels