Ce post de radio asculti?

Loading...

De patru ori mai scump pe piaţa neagră


Un bişniţar a încercat să vândă bilete la un preţ de aproape patru ori mai mare decât cel oficial, chiar în sala de joc a meciurilor de Cupa Davis de la Sibiu, dar a fost luat la bătaie de un patron al unui club de tenis.

Ultima parte a antrenamentului echipei României de marţI după amiază a fost întreruptă pe final de un scandal avut loc chiar pe marginea terenului unde cel mai bun tenismen român, Andrei Pavel, se antrena de zor. Un bişniţar a intrat nestingherit pe lângă oamenii de pază, a mers cu tupeu în tribună lângă Marius Vecerdea (foto), patron al unui club de tenis privat din Sibiu, şI cu seninătate l-a abordat pe acesta ca să-I oferte bilete pentru meciurile de Cupa Davis, la un preţ de aproape 4 ori mai mare decât cel oficial. “Eu venisem cu copii să vadă antrenamentul. Bişniţarul a venit glonţ la mine şI mi-a spus pe un ton apăsat că >>te-am văzut ieri la coadă la bilete şI am văzut că nu ai mai prins nicunul. Hai să te ajut şI să îţI dau io trei pachete de bilete la preţul de 280 de lei bucata<<” a povestit cel abordat. Negru de furie şI uimit de tupeul bişniţarului, patronul clubului sibian de tenis “Pamira” l-a luat pur şI simplu la pumni şI l-a scos în şuturi din sală pe acesta, sub privirile lui Andrei Pavel care nu înţelegea ce se întâmplă. “Am înebunit de furie. PăI cum să nu-l joc în picioare când copii de clubul meu de tenis, campioni naţionali, cum este cazul lui Mitrea Rebeca, numărul 1 la fete la 16 ani, nu au primit nicun bilet şI nici nu au apucat să-şI cumpere. I-am dat câţiva pumni şI picioare în fund. îmi mai şI zicea că îmi face rost de câte bilete vreau eu. Nu înţeleg cum au ajuns acele bilete la el, când Federaţia se bate cu pumnul în piept că nu a vândut decât 100 de bilete. E bătaie de joc” a răbufnit Vecerdea. Un pachet complet pentru cele trei zile costă oficial 80 de lei de persoană.



Adio bilete

Directorul de marketnig al Federaţiei Române de Tenis, Cosmin Hodor a declarat miercuri după amiază că promisiunea cum că se vor mai scoate la vânzare 100 de bilete pentru azi, nu mai poate fi respectată. Restul de bilete de la cluburile de tenis care au renunţat la ele au fost prea puţine şI de aceea nu s-a mai scos nimic la vânzare. “Nu se va mai vinde niciun bilet, pentru că nu mai sunt” a declarat sec Hodor.

Şapte bilete pentru cinci cluburi
Cluburile de tenis din Sibiu au depuis memorii la Federaţia Română de tenis ca formă de protest pentru batjocura cu care au fost tratate în privinţa împărţirii biletelor la meciul dintre România şI Franţa. Unul dintre patronii acestora, a mărturisit că clubul său a primit cinci bilete pentru clubul său. “Puţine şI alea obţinute cu greutate” a spus Ilie Giurgiu. Alte trei cluburi nu au primit niciun bilet, iar Clubul Sportiv Şcolar Sibiu s-a ales cu două bilete. “N-I s-a spus că restul au mers la marea familie a tenisului românesc. Este o ruşine ceea ce face Federaţia Română de Tenis. îşI bat joc de toată lumea şI de copii care practică tenisul de performanţă” a spus Marius Vecerdea.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels