Ce post de radio asculti?

Loading...

cum poti ajunge la Paris de dragobete!


Te si distrezi si poti merge si la Paris...


Nu cred că spun vreo noutate când zic că noi româniii am putea fi campioni detaşaţi când vine vorba de copiat sau împrumutat sărăbători tradiţionale de pe alte meleaguri. Cred că cel mai bun exemplu este Valentine's day pe care am îmbrăţişat-o cu toţii ca pe o zi oficială a îndrăgostiţilor..
Oare am uitat cu toţii că există Dragobetele? CU siguranţă că patronii de cluburi, restaurtante, pub-uri, cafenele, etc au uitat. Spun asta pentru că mi-am propus să scriu un articol cu Dragobetele şi am tot căutat ceva oferte pentru îndrăgostiţi în această zi de 24 februarie. Ştiţi câte am găsit? UNA singură, aşa că o şi promovez. Oferta e tentantă.. Clubul Oxygen din Sibiu pune la bătaie un sejur romantic la Paris, aşa că iaţi jumătatea şi mergi acolo duminică. Cine ştie poate eşti chiar norocos sau norocoasă şi pleci direct la Paris! :)
pentru detalii complete acceseaza www.cluboxygen.ro

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Blog Archive

Labels