Ce post de radio asculti?

Loading...

A venit şi Hănescu


Tenismenul român a făcut marţi primul antrenament, iar de miercuri i se alătură şi coechipierul Andrei Pavel.

Sosit luni seară târziu, la Sibiu, Victor Hănescu nu a avut prea mult timp de relaxare şi marţi dimineaţă la ora 11.00 şi-a făcut apariţia la sala Transilvania, acolo unde se va disputa şi meciul cu Franţa din perioada 8-10 februarie. Componentul echipe României a mărturisit că are de gând să facă meciul vieţii şi de aceea a dorit să înceapă cât mai rapid antrenamentele. „Franţa este o echipă puternică, are jucători buni şi este clar că sunt favoriţi, asta cel puţin pe hârtie. Noi trebuie să ne facem jocul şi să evoluăm la capacitate maximă şi să sperăm. Este posibil orice, contează mult forma din ziua meciului. Eu am venit să joc cel mai bun tenis al meu, lucru pe care mi-l doresc de fiecare dată”, a spus Hănescu.
Hămescu a rămas surprins de faptul cum arătă sala unde se joacă cu Franţa şi crede că oaspeţii o să fie satisfăcuţi de ce vor găsi la Sibiu. „Ştiam sala de mai demult, dar acum arată extraordinar. A ieşit super. Francezii cu siguranţă o să rămână uimiţi pentru că nu se aşteaptă să avem condiţii aşa de bune” a opinat Hănescu. Echipa Franţei este aşteptată la Sibiu, duminică seară sau luni după amiază cel târziu.

Avantajat de teren
Chiar dacă suprafaţa de tip greenset nu se regăseşte printre favoriltele sale, Victor Hănescu speră ca pînă la urmă să fie avantajat de terenul pe care s-a pregătit deja timp de două ore. „Suprafaţa nu este o noutate pentru mine pentru că am mai jucat pe aşa ceva în turneele ATP. Este un teren care mă avantajează într-o oarecare măsură, cu toate că nu este suprafaţa mea favorită. Eu pe zgură mă simt cel mai bine, dar aceasta se apropie de zgură, cu toate că este mai lentă. Rămâne de văzut la meci dacă e în avantajul meu”, a declarat Hănescu.

Mizează pe oboseala lui Tsonga
Victor Hănescu crede că Jo-Wilfried Tsonga, va plăti tribute forcing-ului de la Australian Open şi va venii obosit la Sibiu. “Tsonga a jucat extraordinar la Australian Open, dar probabil este şi obosit după un turneu atât de lung. Am jucat cu el în primul turneu din acest an, am pierdut în trei seturi, dar a fost un meci strâns. Nu este de nebătut”, crede Hănescu. Acestuia I se va alătura de miercuri, la antrenamente şi Andrei Pavel, care vine din Germania, direct la Sibiu.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels