Ce post de radio asculti?

Loading...

Ucigasul sportului


Poate că am să vă plictisesc că tot aduc în discuţie un subiect legat de sport, dar efectiv am simţit nevoia să scriu din nou despre lucru acesta. Nu exagerez cu nimic în titlul acestui post. Cred şi am ajuns la concluzia că primarul actual al Sibiului poate fi catalogat ca groparul şef la mormântul sportului sibian şi nu mă refer aici numai la fotbal. Păi după ce că a umplut de ruşine Sibiul fotbalistic prin "experimentul" FC Sibiu care a culminat cu desfiinţarea echipei, domnul primar nu lasă nici pe alţii să trăiască şi aici mă refer la Athletic Sibiu. L-am întrebat pe "herr" Johannis dacă ar fi de acord ca Athletic să joace pe stadionul "Municipal" că tot nu mai e nicio echipă de fotbal acolo şi "athletici" joacă săracii în exil la Mediaş. Răspunsul domniei sale m-a surprins total. " Nu m-ar deranja acest lucru dar trebuie vazut daca acest club are forta financiara pentru a întretine stadionul. Eu personal nu stiu niciun club din Sibiu care sa aiba o asemea putere financiara. Poate doar daca a dat de petrol între timp” a spus Johannis. Oare dumnealui lucrează la SRI sau e contabilul Athletic-ului de ştie aşa de bine că ei nu au bani pentru stadion? Mă întreb şi eu însă de unde a avut FC Sibiu bani pentru stadion? Oare nu cumva de pe la regiile arondate Consiliului Local, adică din banii primăriei??? Ca să mă conving că Johannis este total împotriva sportului i-am spus dînsului că sunt primării în România care ajută cu bani grei echipe de fotbal şi nu numai şi i-am dat exemplul cel mai concret, respectiv cel al Primăriei Voluntari care sponsorizează echipa de fotbal din prima ligă, Unirea Urziceni. Răspunsul domnului primar a venit exact aşa cum mă aşteptam... “Este gresit sa folosim banul public pentru a sustine echipe profesioniste de fotbal sI nu numai. Nu accept asa ceva. Astfel de sustinere masiva nu este benefica comunitatii ci altora" a spus acesta. Păi cum să nu-l numesc ucigaăul sportului? Oare dumnealui ştie că Sibiul a avut o tradiţie de răsunet în sport? Nume ca Steliana Nistor, Claudia Presecan, Majaru, Jurcă, Radu Niculescu şi mulţi alţii au făcut reclamă Sibiului în toată lumea.. Din păcate probabil că ele vor devenii legende pentru că perspectivele sunt sumbre...

P.S. pun marturie link-ul articolului din Prosport. cititi vă rog comentariile cititorilor.. poate le vede si domnul primar http://www.prosport.ro/articole/primarul-sibiului-impotriva-sportului/72748

1 comentarii:

Anonim spunea...

Mda...UCIGASUL SPORTULUI care este numai unul-fotbalul...dupa cum spui.
E adevarat ca Johannis nu se implica dar nu vad de ce fosta Capitala Culturala ar trebui sa i-a exemplul COMUNEI Voluntari!!??!Poate ca aia n-au ce face cu banii..oricum e nevoie de un plan si multi sponsori...nu doar de comentarii amarate ca acesta pe blog!Deocamdata avem nevoie de o centura ocolitoare...restul mai poate astepta.

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels