Ce post de radio asculti?

Loading...

Decizie ciudată


Am decis să scriu astăzi despre un lucru care, cu siguranţă va schimba ceva şi în cariera mea de jurnalist. Duminică pe la orele prânzului am primit un email de la unul dintre cei mai importanţi oameni de la Evenimentul Zilei, ziar pentru care lucrez din Sibiu din postura de corespondent local, prin care eram informat, sec, că Edţia regională, EVZ - ediţie de Transilvania se închide. Nu pun la îndoială faptul că Ringier şi-a făcut ceva calcule şi socotelile au ieşit cu minus în faţă, dar cred că decizia a fost luată puţin necontrolat... Poate că o să spuneţi că sunt neobiectiv pentru că scriu acest mesaj deoarece sunt direct afectat de inchiderea EVZ - Ed de Transilvania, dar simţeam nevoia să spun ceva. Cred că în Ardeal, EVZ - ediţie de Transilvania a reuşit să atraga cititorii, tocmai pentru că a existat această editie.. Viitorul e cel care va arata dacă am sau nu am dreptate... Cert e că prin închiderea red de la cluj, EVZ a pierdut acolo cativa oameni extraordinari. Pusu (alias Bogdan Stanciu - un editor exceptional, cu care desi nu m-am inteles prea bine la inceputurile colaborarii la EVZ prin 2004, pot spune că datorita lui am acumulat experienţa extraordinară), Dana Gherman (coordonatoare de editie cu care nu ai cum sa nu colaborezi bine si o femeie care stie să scoata tot "untul" dintr-un ziarist), dar si restul de oameni de acolo pe care sunt convins ca o sa-i regasesc in viitor in subredactiile unor ziare de top din Cluj.... Chiar daca pe noi corespondentii la prima vedere aceasta schimbare teoretic nu ar trebui să ne afecteze, la ora actuala trăiesc un sentiment care îmi spune parca tot timpul in ureche faptul că.. nimic nu o să mai fie ca şi pînă acum...

P.S. Sunt mîndru că am lucrat la EVZ - ed de Transilvania. poate pe viitor vom reface echipa... cine stie.. viata e lunga...

link către explicatiile oferite de trustul ringier legat de inchiderea editiilor regionale de la EVZ http://www.evz.ro/article.php?artid=337284

1 comentarii:

ANDI LASLĂU spunea...

Mi-e greu sa inteleg decizia celor de la Ringier. Sunt subiectiv, pentru ca si pe mine ma leaga multe amintiri frumoase de EVZ Transilvania. Au fost vremuri frumoase, în care am lucrat cu oameni misto, profesionisti, care mi-au ramas prieteni. Chiar daca sunt de trei ani in Bucuresti, tot imi e dor de echipa de la Cluj, de colegii din Ardeal, de intalnirile pe care le mai faceam, de modul in care lucram... La fel ca si tine, pot spune ca sunt mandru ca am lucrat la EVZ Transilvania.

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels