Ce post de radio asculti?

Loading...

Cu buza umflată


Iniţial m-am bucurat foarte tare cînd am aflat că meciul de Cupa Davis la tenis, dintre România şi Franţa va avea loc la Sibiu. Chiar am spus unor prieteni că "uite mă că oraşul acesta este apreciat şi din punct de vedere sportiv". Acum după ce văd cum se desfăşoară evenimentele pregătitoare parcă am o uşoară urmă de regret. Nu mă aşteptam ca biletele de intrare să fie la un preţ redus. Ba chiar mărturisesc că am crezut că preţul lor va fi de peste 100 de lei bucata, dar m-am înşelat. Tocmai am aflat că preţul este de 30 DE LEI pentru un meci sau 90 de lei pentru tot pachetul. Vestea primită în următoarea secundă chiar din gura unui oficial de la Federaţia Română de Tenis, a dărâmat toate speranţele sibianului de rând care vrea să meargă să vadă pe Hănescu&co la lucru. "Dacă ai nevoie de bilet să îmi zici să te rezolv cu unul că nu se vor pune la vânzare decît un număr de 200 de bilete". Păi cum doar atâtea? Simplu! Restul se dau ca invitaţii sau ca "atenţii" pe la diferite personaje care vin ca la parada modei la meciul de la începutul lui februarie. Pînă şi proaspătul prefect, Ilie Mitea se teme că nu găseşte un loc în sală, dar îl sfătuiesc eu personal să meargă pe la Sala Transilvania că sigur "pică" ceva de la cineva. Şi cînd mă gândesc că acolo sunt 2200 de locuri şi din ele doar 10 la sută sunt disponibile pentru sibieni, atunci mă întreb eu oare de ce s-a tot insistat să se joace meciul la Sibiu? Că pînă la urmă cei ce iubesc acest sport în Sibiu şi mai ales copii care visează săracii să-şi vadă favoriţii pe viu, tot la televizor vor face acestlucru ca şi pînă acum şi o să rămînă bineîţeles încă odată cu siguranţă cu buza umflată.
Ultimele detalii despre meciul Romînia Franţa găsiţi aici: http://www.sibianulonline.ro/articol/ziar/sibiu/online/18212/607/ sau aici http://www.prosport.ro/articole/gata-de-cupa-davis/73510

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels