Ce post de radio asculti?

Loading...

Cadoul lui Hizo


După 20 de ani
Antrenorul Ceahlăului merge în concediu cu familia pentru prima dată în ultimii 20 ani. Cel care va deveni în aceste zile din nou bunic, îşi duce soţia în Elveţia.

Vorba românului cum că mintea de pe urmă e cea mai bună se potriveşte exact şi în cazul unuia dintre tehnicienii de renume ai fotbalului românesc. Plecat mai tot timpul de acasă şi departe de cei dragi, antrenorul sibian Viorel Hizo a decis ca în acest an să petreacă mai multe clipe alături de familie şi pentru asta a hotărât să meargă într-un concediu de odihnă mai prelungit. Cel care pregăteşte pe Ceahlăul Piatra Neamţ, a mărturisit că a ţinut cu totdinadinsul să reauşească să poată să plece alături de soţie şi nepoţi într-un loc liniştit şi frumos. Tehnicianul care a antrenat dealungul timpului pe Dinamo, Rapid sau Inter Sibiu, spune că are de luat o revanşă faţă de familie, cu care nu a mai mers într-un concediu în toată regula de dinainte de 1989. Şi ca să lovească doi iepuri dintr-un foc, Hizo va merge în Elveţia şi va duce familia cel puţin la meciul României cu Italia, de la Euro 2008. „Aşa cîteva zile am mai fost pe la munte, dar nu într-un concediu. De aceea mi-am propus şi am reuşit să pun la punct un concediu cu soţia, cu familia mea în Elveţia. Vom merge să vedem şi meciul cu Italia. E cadoul meu pentru familie. Nu e uşor să fi tot timpul plecat, dar cariera de antrenor cere acest sacrificiu şi familia mea a înţeles asta” a mărturisit „Dulăul”.

Din nou bunic
Altfel Hizo va deveni în aceste zile pentru a patra oară bunic, dar nici de data aceasta nu are noroc de o nepoată, fiind vorba tot de un băieţel. „Să fi bunic e un sentiment pe care nu-l pot exprima în cuvinte. Acum o să am patru nepoţei şi sunt foarte bucuros” a mai spus tenhnicianul echipei de sub Pietricica.

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels