Ce post de radio asculti?

Loading...

Suparatul (ex) prefect Ariton


Am participat azi asa cum era normal la ultima conferinta de presa sustinuta de prefectul Sibiului, Ion Ariton, asta pentru ca de maine locul lui e luat de liberalul de la OPC Sibiu, Ilie Mitea. I-am adresat domnului Ariton o intrebare care suna in felul urmator: "Credeti ca sunt persoane din Sibiu care se bucura ca nu mai sunteti prefect?". Dintr-odata domnul Ariton s-a isterizat si a raspuns ca eu as fi printre cei care se bucura de plecarea lui de vreme ce in vara lui 2006 am scris ca el a mers in concediul in Bulgaria cu afaceristi din Sibiu... Pai sa vedem domnule Ariton daca am gresit cu ceva. Ati fost in acelasi hotel de 5 stele timp de o saptamana cu oameni importanti de afaceri din Sibiu printre care Ion Ciolan de la Ambient (asta ca sa dau un exemplu)? Ati fost... Este normal ca un prefect sa mearga in concediu si la sprituri cu oameni importanti de afaceri din judetul a carui prefectura o conduce? eu zic ca nu... Am scris cumva ceva neadevarat in articolele din Sibianul si Evenimentul Zilei? eu zic ca nu si o sa pun marturie link-urile catre cele doua articole.
Sincer cred ca domnul Ariton a scapat porumbelul pe gura din cauza ca a fost dat jos din fotoliul de prefect dupa ce a fost laudat chiar de guvernul liberal al lui Tariceanu cum ca face treaba buna. Mai cred ca dansul este putin frustrat ca prietenul Mitea i-a suflat functia pe criterii politice. De ce sa-i faci.. asta e cand unii sunt sacrificati in aceasta disputa surda intre PNL si PD... Si sa mai spun ceva pe sleau ca tot am adus in discutie subiectul prefectura.. De cand cu domnul Ariton in frunte, aceasta institutie a fost un fel de cazemata in care presa a avut acces cu taraita sau.. pe pile.. Sincer pe timpul in care PSD-ul era la putere la prefectura era mai multa transparenta si respect din partea aghiotantilor prefectului (a se citi purtator de cuvant)...
Oricum nu de la presa i se trage debarcarea lui Ion Ariton.. Mai bine s-ar uita dansul prin ograda PSD-ului sibian pentru ca de acolo au plecat scrisorile spre Bucuresti...
PS. aici cititi articolul cu Ariton in Bulgaria: http://www.sibianulonline.ro/articol/ziar/sibiu/concediul-boierilor/11831/

4 comentarii:

Vasile spunea...

Dragoş... nu ştiu cum era cu fostul prefect, dar cu Ilie Mitea la conducerea judeţului, mie unul nu îmi sună prea bine.
Din ce ştiu eu, e sufletist, dar dacă se va comporta vreodată, în calitatea de prefect, aşa cum se comportă la meciuri la baschet, e trist pentru Sibiu. Şi toată eticheta - meritată de altfel - de Capitală Culturală Europeană va fi înlocuită cu alta, deloc plăcută.

sery spunea...

Se mai satura politicienii de "baietii buni" care cad mereu in picioare pe considerentul lasa-l ca-i baiat bun. S-apoi chiar toate-s frumoase pe la Sibiu? Mai sa fie...
Mamaaaaaaa ce nu-mi plac "baietii buni" dar mai ales cei care ar vinde-o si pe buna (vezi azi in psd maine-n pd...) numa sa ramana la ciolan.

dan spunea...

Mitea este un om vulcanic... chiar daca nu e diplomat ca Ariton sa zicem nu are nici trecutul asa de patat ca fostul prefect.. sa il vedem insa si la lucru pe domnul Mitea

Laura Catuneanu spunea...

Asa cum il stiu eu de la OPC, Mitea e ok. Nu pot sa citesc in stele ce va face si cum va face el in noua functie de prefect. Vorba ta, in toata povestea asta, el a cam picat la mijloc, vrand nevrand, avand in vedere prietenia lui cu Ariton. Cat despre fostul nostru stimabil prefect, ce sa zic? Ma indoiesc ca ar pleca la Bucuresti, la fel de mult cum ma indoiesc ca s/ar retrage din lumina reflectoarelor. Cred ca lucrurile sa vor aranja bine pentru el...o sefie la PD-L, zic eu ca e un scenariu realistic. .Om trai si om vedea. Off topic: Sa vina Mosuuuuul:) Craciun fericit!

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels