Ce post de radio asculti?

Loading...

Ce înseamnă să ai curaj..


Am fost astăzi (sîmbătă 22 dec 2007) să văd un meci de fotbal pe care un microbist sibian are ocazia să îl vizioneze odată la câţiva ani. Iniţiativa celor de la Inter Star Sibiu de a organiza un meci de fotbal demonstrativ cu foştii componenţi ai defunctei Inter Sibiu a fost poate cel mai frumos cadou pe care microbiştii sibieni îl putea primii acum înainte de Crăciun. Un gest făcut de cîţiva suporteri sibieni chiar în momentele în care pe teren intrau fotbalişti de legendă pentru Sibiu în frunte cu "greii" Jan Gavrilă şi Viorel Hizo m-a făcut să cred că în Sibiu totuşi mai există oameni curajoşi. În spatele uneia dintre porţile de la Sala Transilvania, a apărut un banner (n.r. - este cel din fotografia de mai sus) pe care cu litere de o şchioapă era postat un mesaj care sincer să fiu mi-aş dori să fie văzut de primarul Sibiului, Klaus Johannis. Sloganul scris de suporteri, "SUSŢINEŢI FOTBALUL SIBIAN NU DOAR PENTRU CAMPANIE ELECTORALĂ", mi-a demonstrat că în oraşul acesta în care presa nu vrea să scrie de fotbalul pe care municipalitatea nu-l mai sprijină din cauză că nu mai e pe placul lui "HERR", există şi oameni care suferă din cauza acestei boli ce tinde să devină incurabilă pe viitor şi cărora nu le pasă că furia edilului şef s-ar putea răsfrînge asupra lor.. Nu îi cunosc personal, dar aş fi vrut să merg să-i felicit pentru gestul lor şi acum regret că nu am apucat să o fac...

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels