Ce post de radio asculti?

Loading...

Au ucis FC Sibiu


zilele trecute am discutat cu presedintele executiv al lui CF Sibiu (fosta FC Sibiu) despre ce are de gand cu echipa de fotbal.. Senin si sincer werner Keul mi-a marturisit ca daca nu se gaseste un binevoitor sa o ia dupa ce in prealabil el a adus-o in liga a IV-a, atunci o desfiinteaza pentru ca nu mai are ce face cu ea.. Pentru o secunda am tacut... Nu imi venea sa cred ce auzisem din gura lui Keul.. Omul acesta, dupa ce ca nu are nicio treaba cu fotbalul de vreme ce a ucis la nivel local orice initiativa ce semana a amenintare pentru gruparea patronata de prietenul, primarul Klaus Johannis, ar trebui sa fie stopat pentru totdeauna in fotbalul romanesc. Keul nu trebuie sub nicio forma sa mai aiba vreodata legaturi cu un sport care a facut dealungul timpului istorie si a adus numele urbei de pe Cibin acolo unde altii nu o sa ajunga niciodata. Oare domnul Keul a auzit vreodata de echipa Interului ce avea in componenta nume ca Majaru, Dorinel Muneanu, Vasai sau Bogdan Mara..? Ca sa imi confirme parca faptul ca acest "paria neagra" a sportului sibin a facut poate cel mai rau fotbalului sibian in toata istoria acestui sport la nivel local in ultimii 50 ani, un oficial de la Inter Star Sibiu (jos palaria pentru acest club) mi-a spus ca "mister" Keul a retras echipa CF Sibiu din liga a III-a, in ciuda faptului ca i-a cerut sa-i de lui echipa pentru ca Sibiul sa aiba macar contact cu esaloanele superioare ale fotbalului romanesc..
Stiti ce-a facut Werner Keul? S-a facut ca nu aude si a grabit trimiterea faxului la FRF pentru a retrage echipa cu vreo doua zile mai devreme decat era stabilit.. Ei de asta ce mai ziceti oameni buni....

Detalii despre acest lucru pe http://www.sibianulonline.ro/articol/ziar/sibiu/online/18118/619/

0 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Labels